Veel gestelde vragen

 
Veelgestelde vragen

1 Betalen

1.1 Mijn betaling is mislukt

Controleer voor de zekerheid eerst of het geld toch is afgeschreven. Heb je geen email gehad van ons en is er niets afgeschreven? Dan kan je meteen een nieuwe bestelling plaatsen. Als het geld wel afgeschreven is en je hebt na een half uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen, dan ging er waarschijnlijk iets mis. Neem contact met ons op en we lossen het op. We willen dan wel graag jouw factuur- of bestelnummer weten. Dat zie je staan bij de afschrijving. Heb je wel een orderbevestiging gekregen maar is er geen geld afgeschreven? Ga naar “mijn account” naar mijn orders om de betaling alsnog af te ronden. Als je nog geen klantaccount hebt kun je via wachtwoord vergeten alsnog een account aanmaken. 

 

2 Verzending

2.1 Staat er een afzender op het doosje?

Nee, er staat op onze dozen geen afzender.  

2.2 Zit er een factuur bij de bestelling?

Nee, wij versturen jouw factuur enkel per email. 

2.4 Kan ik een pakketje versturen buiten Nederland?

Buiten Nederland versturen wij momenteel alleen pakketjes naar België.  

2.5 Mijn pakketje heeft vertraging

Wij versturen onze pakketjes via DHL en het kan helaas voorkomen dat jouw pakketje vertraging oploopt. 

Onze pakketjes worden 90 tot 95% van de tijd de volgende dag afgeleverd, helaas hebben wij hier geen invloed op. 

2.6 Hoe weet ik of mijn pakketje verstuurd is?

Je ontvangt van ons een email met track en trace code op het moment dat de order verstuurd wordt. Als je deze email hebt ontvangen kun je er vanuit gaan dat het pakketje die dag verstuurd is. 

Op het moment dat je pakketje niet is verstuurd op de aangegeven dag, krijg je van ons een email.

 

2.7 Hoe worden de doosjes verpakt?

Al onze pakketten worden in een feestelijke doos ingepakt.

3 Product

3.1 De chocolade lijkt een witte waas te hebben. Kan dit kwaad? is het oud?
Van onze chocolade wordt elke 2-3 dagen nieuwe voorraad bereid, de chocolade is dus altijd vers! De eventuele waas die soms op chocolade verschijnt, heeft te maken met mogelijke temperatuurverschillen. Wij bewaren de chocolade op 18 graden constant maar zodra het bij ons de deur verlaat, kan de temperatuur soms anders zijn. Omdat het onderweg is met DHL of in de brievenbus ligt. De witte uitslag op chocolade wordt ook wel ‘bloom’ genoemd. Wanneer chocolade iets te warm wordt, smelt de in de chocolade verwerkte cacaoboter. Als op een later moment de chocolade weer afkoelt, stolt en kristalliseert de cacaoboter. De vet kristallen vormen een grijswitte waas aan het oppervlak van de chocolade. Dit heeft verder geen enkel gevaar voor de gezondheid en ook geen invloed op de smaak, het heeft daarom dus niets met de houdbaarheid te maken!

3.2 Is de prijs inclusief btw?

Ja, alle prijzen die getoond worden op onze website zijn inclusief btw. 

 4 Ontvangen

4.1 Pakketje ontvangen zonder naam van de afzender

Je hebt een pakketje ontvangen maar je weet niet van wie?
Dan kun je ons bellen of een mailtje sturen met het ordernummer dat op het verzenddoosje staat. 

Wij zullen dan contact opnemen met de persoon die het pakketje naar je toe heeft gestuurd, en vragen of diegene jou een berichtje kan sturen.

 

5 Bestellen

5.1 Hoe ziet het bestelproces er uit?

Via de verschillende categorieën op onze website kun je producten in het winkelmandje plaatsen. 

Vanuit de winkelmand kun je de gekozen producten bekijken en/of wijzigen.

Vanuit mijn winkelwagen klik je op Bestelling afronden om naar de checkout te gaan.

In de checkout vul je al jouw gegevens in: factuur en verzendadres.

Vervolgens kies je de gewenste verzendmethode en betaalmethode. 

Om de bestelling definitief te maken klik je op “bestelling plaatsen”

 

6 klacht

6.1 ik heb een klacht

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via info@cadeauopsturen.nl  Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.